לימוד אומנות על ידי סדנאות יצירה

לימוד אומנות על ידי סדנאות יצירה

בשנים האחרונות גדלה המודעות על עיצוב, תיקון, ושדרוג של תכשיטים בקרב המין היפה. כך שלמעשה זה הפך לתחום של סדנאות יצירה לנשים מיוחד במינו אשר הופך את זמן הפנאי שלכן אף לזמן פנאי איכותי. מאחר שבאומנות זו אתן מעשירות את הידע שלכן ביצירת תכשיטים מסוגים וסגנונות שונים, כאשר אתן מקבלות אינפורמציה מעניינת כיצד לתכנן את קונספט התכשיט, אשר מתבטאת בבחירה של חומרים שונים ובטכניקות ליצירתו.

מקומם של התכשיטים בחברה

במהלך ההיסטוריה התפתח ענף התכשיטים בחברות שונות של בני האדם, כתוצאה מחשיפה של האדם לרעיונות ולטכניקות של ייצור תכשיטים מסוגים שונים ובשימוש שונה. כמו כן, ניתן לראות בחברות שונות באזורים שונים בעולם שימוש של תכשיטים, אשר מהווה כמעיין קישוט של האישה ואף הגבר. תכשיטים אף שימשו כמעיין סמל למעמד חברתי או כלכלי, כאשר במקומות שונים נעשה שימוש בתכשיטים כאומנות טהורה על מנת להציג אותם לראווה במוזאונים ובגלריות לאומנות.

קיימות סדנאות רבות לעיצוב של תכשיטים והנה מספר דוגמאות

* ניתן היום למצוא סדנאות חריזה יפנית אשר מציעות מגוון רחב של חרוזי מיוקי יפנים המשמשים לשזירת חרוזים בחוט ומחט. כאשר ה-חרוזים היפנים מגיעים במגוון רחב של סוגים וגדלים הניתנים לבחירה כאשר הם מתאפיינים בעמידות יוצאת דופן בשל צבעם שאינו מתקלף.

* ניתן למצוא כיום סדנאות לתיקון ושדרוג תכשיטים, כאשר יניתן לכם מידע של טכניקות ורעיונות, כיצד לתקן או לשדרג תכשיט בין אם יצא מכלל שימוש בשל שבר כלשהו ובין אם התכשיט ישן בשל אופיו העתיק. והרי שאין אישה שאין לה תכשיט העונה להגדרות אלה, וכתוצאה מסדנה זו יתאפשר לכם להפוך תכשיט ישן לתכשיט בעל אופי עכשווי שאתן תנהו לענוד או לחלופין מתכשיט פגום שאהבתם לתכשיט תקין ועמיד.

למידע על סדנאות גולדפילד

כמו כן, קיימות הרבה מאוד שיטות וחומרים ליצירה ולשילוב בתכשיטים כמו:  יצירה עם אבנים טבעיות וחרוזי קריסטל, עיצוב עם חוטי עור מסוגים שונים, חלקי תכשיטנות אשר אפשר לשלב בתכשיט, מגוון רחב ומעניין של שרשראות לשדרוג התכשיט ועוד רבים.

אינפורמציה נלקחה מהאתרים הבאים

http://www.magicart.co.il/%D7%A1%D7%93%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%AA

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%A8%D7%94

5 מחשבות על “לימוד אומנות על ידי סדנאות יצירה

  1. […] חוט גולדפילד, כאשר ניתן לשלב בה חרוזים יפנים, אבן טבעית ל-יצירה עם אבנים, פנינה […]

  2. […] יפנית אשר הרעיון מבוסס על טכניקת חריזה יפנית בשימוש של חרוזים יפנים ליצירת תכשיטים תלת ממדיים מהצלבות חוטים, לימוד טכניקות ליצירת תכשיטים […]

  3. […] יש מגוון רחב מאוד של סדנאות יצירה לנשים כאשר בכול סדנא ניתן יהיה למצוא חומרים ומוצרים שונים, […]

  4. […] סרוגים, סדנאות עיצוב תכשיטים, סדנאות קשירות פרואניות, סדנאות יצירה עם אבנים, סדנאות יצירה בחימר, סדנאות לעיצוב פרחים, סדנאות חריזה […]

  5. […] של אנשים, נפתחו חנויות רבות המציעות לקהל מגוון רחב לטובת אומנות בחרוזים במגוון צבעים, צורות […]

כתיבת תגובה